سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 13

تجربیات ارزشمند کسب شده در طی مطالعات متعدد و نیز تلفیق دانسته های علمی روز دنیا با شرایط کشور (محلی، منطقه ای و ...) کمک شایانی به تیم کارشناسی این مهندسین مشاور در تهیه کتابچه ها و نرم افزارهای فنی آموزشی مختلف نموده است. لازم به ذکر است که کلیه این نرم افزارها و کتابچه ها به تایید وزارت محترم جهادکشاورزی رسیده و توسط آن وزارتخانه تکثیر و در اختیار کارشناسان استان ها قرار گرفته است. در ادامه خلاصه از موارد یاد شده ارایه می گردد.

تهیه‌نرم‌افزارآموزشی‌تهیه‌زمین،کاشت، داشت‌و برداشت درختان زیتون

این نرم افزار با هدف آموزشی و به منظور بهره گیری سریع تر کارشناسان بخش باغبانی (به خصوص ناظرین باغبانی این مهندسین مشاو.ر در طرح های تغییر کاربری اراضی شیبدار استان‌ گلستان) و به صورت سیستم مولتی مدیا تهیه شده است که مشتمل بر موضوعات مربوط به تاریخچه کشت زیتون در ایران و جهان، انواع درختان زیتون، گیاه شناسی، روش های تکثیر، تهیه زمین، کاشت، داشت‌وبرداشت و .. که به صورت‌ مصور و همراه بانمایش‌فیلم‌ارایه شده است.

کاشت، داشت‌و برداشت درختان زیتون

کتابچه دستوالمل فنی تهیه زمین و کاشت باغ در اراضی شیبدار

این کتابچه حاوی نکات فنی و اصلی است که لازم است تا در احداث باغ در هر منطقه و به خصوص در اراضی شیبدار مدنظر قرار داده شود. این کتابچه فنی مورد توجه معاونت محترم تولیدات گیاهی وزارت جهادکشاورزی نیز قرار گرفته و به صورت دستورالعمل آموزشی برای تمام استان های کشور ارسال شده است.

کتابچه دستوالمل فنی تهیه زمین و کاشت باغ در اراضی شیبدار

راهنمای شناسایی و مبارزه با آفات، بیماری ها و علف های هرز باغ های زیتون

در این کتابچه مهمترین آفات و بیماری ها و علف های باغات زیتون معرفی و نحوه مبارزه با آن ها به تفکیک شیوه های شیمیایی، بیولوژیک و تلفیقی ارایه شده است.  این کتابچه نیز توسط معاونت محترم تولیدات گیاهی وزارت جهادکشاورزی تکثیر و به استان های کشور ارسال شده است.

راهنمای شناسایی و مبارزه با آفات، بیماری ها و علف های هرز باغ های زیتون

راهنمای شناسایی و مبارزه با آفات، بیماری ها و علف های هرز باغ‌های گردو و فندق

در این کتابچه مهمترین آفات، بیماری ها و علف های باغات گردو و فندق معرفی و نحوه مبارزه با آن ها به تفکیک شیوه های شیمیایی، بیولوژیک و تلفیقی ارایه شده است.  این کتابچه نیز توسط معاونت محترم تولیدات گیاهی وزارت جهادکشاورزی تکثیر و به استان های کشور ارسال شده است.

راهنمای شناسایی و مبارزه با آفات، بیماری ها و علف های هرز باغ‌های گردو و فندق




  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط جامع ایران در دوشنبه 95/5/4 و ساعت 12:28 صبح | نظرات دیگران()
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    نشریات فنی آموزشی منتشر شده
    گواهینامه صلاحیت ها
    تماس با ما
    لیست پروژه های مطالعاتی مهندسین مشاورجامع ایران
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

    پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا